
Reviews
Stifmeister
6 days ago
3.3
Santeri P
@ Laawu Rooftop Bar & Terrace8 days ago

4.0
Ompas toimiva paikallinen olut! đ»
Samu
12 days ago
3.8
Primarius
19 days ago
3.1

Vaara
@ K-Supermarket Ritaharju21 days ago
3.0
Alussa oikein mukavan raikas, mutta lÀmmetessÀ meni vÀhÀn tunkkaseks.

Par_tane
@ Prisma Lielahti Tampere26 days ago
3.5

Vienis
@ Prisma Lielahti Tampere26 days ago

3.0

Henhei
@ Prisma KoivistonkylÀ Tampere26 days ago

3.6
HyvÀÀ
KyllÀhÀn se kalja mökillÀ aina hyvÀÀ on eikÀ tÀmÀ tee poikkeusta aika varmaa blanchea hieman aitruksisemmalla maulla mutta sehÀn mulle sopii. Raikasta kesÀ juomaa siis.

Musti77
1 month ago
3.2
Alina
@ S-market Pendoliino Tampere1 month ago

3.5
Paranee juodessa. Ainesosista korianterinsiemen ja appelsiininkuori kuulosti herkulliselta... mutta ehkÀ ne loistavat ennemmin syötÀvissÀ herkkuissa