
Reviews

Igunator
@ DrinkOnline.eu8 months ago

3.4
Tämä on jo hiukan päiväysvanhaa ja se kyllä tuntuu latteassa maussa. Juotavaa, mutta tylsää.
Väri on hiukan samea ja vaahtoaa melko vähän. Tuoksu on mieto, kevyen hedelmäinen. Hentoa katkeroa löytyy myös taustalta.
Maku alkaa hedelmäisen makeana, melkein hunajaisena. Kuivuu pian. Jälkimaku on katkera, mutta aika miedosti. Tuoreena katkeroa on varmasti ollut enemmän tarjolla.
D'Alba
10 months ago
3.0
Tīri dzerams. Nebūs favorītipa, bet nav sūdīgs.

Captain Chimay
10 months ago

3.8
Kiwi_r
1 year ago
3.2
Ttotosann
1 year ago
3.4

Augudufiveone
@ Chez M&A1 year ago

3.7
Mardi 19h43.
Fidèle à ce à quoi je m'attendais. Pas grand chose qui en ressort sans être mauvaise pour autant. Encore une fois pas sûr de la qualité de la cannette en question.
Globalement bonne quand même.