
Reviews
Priit A
6 months ago
2.0

Aygor
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna11 months ago

2.1

Petteri A
11 months ago
3.2

Kalmar
@ SuPerAlko Uus-Sadama1 year ago

2.0
Ei tästä kyllä kirsikkaa löydy. Jää vähän ajatus auki, mitä tämän pitäisi olla??? Eipä ole häävi…

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

0.1
Uusi olut pinttiin.
Kuvittelin tämän olevan sellainen kirkkaanpunainen ja oikein makoisan kirsikkainen. Paskanmarjat.
Lasissa punaruskea olut, jossa kirsikkaa saa hakea mausta ja tuoksusta. Kyllä se sieltä pienellä mielikuvituksella löytyy. Pahaa on. Metallinen sivumaku. Viemäriin.