
Reviews

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.7
Täähän on yllättävänkin hyvää

Rauno
4 months ago
2.4
Lievästi saippuainen mutta ihan juotava
Terva A
4 months ago
3.3

Jani R
4 months ago
3.7

Sheenaurb
6 months ago
5.0
Ihan kuin jääteetä jois. Tästä tuli heti mun lemppari.

Jukka K
7 months ago
3.1
Oikein hyvä. Ei lainkaan liian imelä.

Toni
@ K-Citymarket Pilkko8 months ago
2.3
Teen ja sitruunan makuinen juoma. Voi kai tämä jossain tilanteessa maistua.
0,33 tk

Tero
10 months ago

3.0
Yllättävän hyvä valmiscoctail. Parani vaan kun laitoin jäitä ja vodkaa mukaan 😁

caljacarppa
@ Kymijoki Beerfest 202510 months ago

4.1
Erinomainen drinkki tilanteeseen kuin tilanteeseen

Hoocee
@ K-Citymarket Kupittaa Turku11 months ago

2.3
Hyvää teetä!