
Reviews
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago

3.6

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago

3.5
Papaijaa, ananasta ja limee

KallioUG
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago

3.9
Kaikki maailman hedelmät lyöty blenderiin ja tölkitetty tähän.

Miika
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä10 months ago

2.8

Oliv '
11 months ago

4.1

Emeline K
1 year ago
3.0

François P
1 year ago
2.5

Lasis
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Samea tummankeltainen. Kellertävä vaahto. Tuoksu. Hedelmäinen. Maku paksu hedelmäinen, papayaa, ananasta, limeä ja hiukan suolaisuutta. Miellyttävä olut.