
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal1 year ago

4.1
Kaatuu lasiin samean keltaisena minimalistisella vaahdolla. Suutuntuma on pehmeä, mehuisa, matalahiilihappoinen ja kuivaan taittuva. Makupaletissa pinkkiä greippiä, appelsiinia, trooppisia kivihedelmiä ja hieman minttua ja mausteisuutta. Mukavan pehmeä ja itselleni haastavasta makupaletista ja kuivuudesta huolimatta laadukasta tekemistä. Juotavuuskin hyvällä tasolla.

Gustavo
@ Cervecería betanzos1 year ago

4.1

Valen
@ Vivalabirra1 year ago

3.8

Lasis
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitruksinen. Maku kuivahko greippinen, appelsiinia, hedelmää, kiiviä ja purukumia. Hyvä olut.