
IBU:30
Hops:Mosaic
Reviews
Nieminen K
@ Prisma Hämeenkatu Tampere4 days ago
3.4
Sitruksinen tuoksu ja maku. Ananasta maussa myös. Ei jää vetiseksi, vaikka voltteja vähän. Ihan kiva.

Dona
@ K-Market Pelimies4 days ago
3.3
Hedelmäinen ja pehmeä, maussa eniten greippiä ja ananasta.

Varyag
@ Deli Baker's Lohja5 days ago
4.0
Tosi hyvin onnistunut Mosaic lager. Greipin löydän voimakkaasti.

HarriL
@ Kortteliravintola Kuparitarha7 days ago

3.2

Mikko S
8 days ago

4.1
Mainion greippinen ja havuinen,jälkimaussa ananaksen ja vähän jopa kookoksen vivahteita.
Mosaic, yksi suosikki humalani maistuu erittäin hyvin.
Tämä kipuaa "mosselasse"osaston kärkeen.

Maittamäki
@ K-Market Ylämylly8 days ago
3.7

Lauri
@ Iso-Kallan panimo15 days ago

4.0
Kullankeltaisen rusehtavaa ja lähes täysin kirkasta. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, mangoa, aprikoosia), kirpakan sitruksinen, vihreän lehtinen, miellyttävän dänkkinen sekä kevyen ja makeahkon maltainen.
Maku maukkaan ja makean maltainen ja kevyen viljainen, runsahkon, makeahkon ja miellyttävän trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, appelsiinia), kirpakan ja kitkerähkön sitruksinen, vihreän lehtinen ja ohuen pihkainen, mukavan dänkkisen tunkkainen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Oikein hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Oikeinkin maukas, miellyttävästi humaloitu ja mukavasti juotava lager. Positiivinen yllätys! Kenen resepti sitten lopulta lienee...

Petri L
@ Deli Baker's Lohja16 days ago

4.3
On kyllä hyvää ja raikasta juotavaa. Jatkoon ehdottomasti 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Antza
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä17 days ago

3.5
Utuinen, oljenkeltainen olut. Tuoksussa voimakasta mustaherukanlehteä.
Maku hedelmäinen, kukkainen, maltainen. Ohuehko. Jälkimaussa hedelmäisyyden seurana aromihumalaa ja vähän katkeroakin.

Tommik
21 days ago
4.1
Kivan raikas lager. Miellyttävät katkerohumalat.