
Unlock the Tornion Panimo sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Reviews
Janne G
@ K-Market Kalevanpuisto1 day ago
2.6
Aika perus... Sokkona olisi voinut mennä liki main minä tahansa peruslagerina...

FrankBaboon
@ Prisma Jumbo1 day ago
2.0
Tämä ei pudonnut. Ei eroa peruskurasta. Panimon tuotteet yleensä sentään ovat ihan hyviä.

Tomi V
3 days ago

3.2
Aivan hyvää.

Jo Iso P
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa7 days ago

3.0
Tuoksu ja alku maku koivu loppu maku kataja😳🤔🤤lievä katkero.
Jukka Kau
8 days ago
2.5
Ei nostanut isompia tunteita maun suhteen, näin saunan jälkeen jano juomana ok.

Risto K
8 days ago
2.5

Maittamäki
@ K-Market Ylämylly10 days ago
3.6

Cat Man Don’t
10 days ago

3.5
On tämä lager. Muuta ei oikein oo sanottavaa.
Jere Peris
@ Prisma Rauma15 days ago
3.1
Hyvä ja tasapainoinen, ei makujen myrskyä, tasavahvaa suoritusta janojuomaosastolta.

Mikko P
16 days ago
3.1