
Hops:Citra, Galaxy, Motueka, Nectaron, Nelson Sauvin, Riwaka
Reviews

Jarno K
@ Olutravintola Konttori1 year ago

4.2
Konttorissa maistelin tällaisen DIPAn vielä, väri ananasmehumainen. Vaahtokukka toista senttiä.
Tuoksu syvän sitruksinen, kypsä. Suutuntuma on mukavan ryhdikäs. Maku on täyteläisen sitruksinen ja hedelmäinen. Kaikin puolin mainio DIPA 👍🏻