
Reviews
Yrjajan
@ K-Citymarket Kokkola2 days ago

3.3
Varmasti jakaa mielipiteitä tämä juoma. Ite kuitenkin tykkään. Lakua ja lonkkua. Toimii.

Juho
16 days ago
3.0
Molokki
1 month ago
3.5

El padre
1 month ago
3.1

Tommi M
@ K-Citymarket Lohja2 months ago

2.5
Aika luonnoton tämäkin, mutta kierolla tavalla tässä on kiva anis.

Sekakäyttö666
@ K-Supermarket Raisio Center2 months ago

1.3
Resilaria ohennettuna veteen joka vedetty sodastreamin läpi. Tähän uutettu mynttonia. Huonompiakin juotu, mut ei oo kyl hyvä.
Teemu V
2 months ago
1.0

SamTheMan76
2 months ago
2.8

Sami V
@ K-Citymarket Nokia3 months ago
2.6
Yhdistelmä on todella erikoinen ja niin on makukin.
Nämä ei kyllä sovi yhteen mitenkään. Erikseen ja jonkin muun kanssa kyllä mutta näin ei.
Liikaa greippiä ja lakua vähän, joka aina välillä sattuu suuhuun.
Kimmo
5 months ago
3.3