
Reviews

Akizuibba
@ Prisma Limingantulli Oulu1 day ago

2.8
Ei mitään normaalista poikkeavaa. Ihan ok

FrankBaboon
@ Prisma Jumbo4 days ago
2.8
Ihan ok wheat ale vaikken nyt niin tyypistä yleensä pidäkään

Clintti
@ Prisma Sello5 days ago
3.7
Aikas törkeen hyvä vehnäksi
Smurffi41
5 days ago
2.9
Oulun seutu
@ Prisma Linnanmaa Oulu6 days ago
3.2
Helppo juotavuus, ei töki vastaan.

Joonas M
8 days ago
3.1

Kalmar
@ Skyline Airport Hotel9 days ago

3.1
Vaikka vehnä ei suoraan hyökkää makuna, mutta turhan makeahko mun makuun kuitenkin. Aika helppo🍺👍

veltto62
11 days ago
3.1
😁🍺

Litowel
@ Prisma Palokka12 days ago
3.4
Mangustus
@ Prisma Lippulaiva13 days ago
3.2
Perinteinen vaalea ja raikas vehnäolut. Tuotteessa ei mitään ihmeellistä, mutta muutama piste ropisee lisää tölkin ulkoasusta ja siitä ettei se maksa omaisuutta.