
Reviews
Quentin M
10 months ago
3.2
Bonne bière bien sucré, des notes de fruits tropicaux, des notes de fruits jaunes, une des notes de résine, et une belle rondeur en bouche
kevin.poiret59@gmail
1 year ago
4.0
kevin.poiret59@gmail
1 year ago
4.0

Ville K
@ Tuju Taproom1 year ago

3.8

alakoskettele
@ Tuju Taproom1 year ago
4.0
Nyton🤩. Paras melki näiltä Tuju festareilt. Mä nautin täst😊

Lauri
@ Lepra Beer Fest 20251 year ago

4.3
Tummahkon ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa) ja kepeän kauraisen viljainen.
Maku maukkaan, runsahkon, makean ja kevyen hillomaisen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa), ohuen greippinen, kauraisen ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja hiilihappoinen.
Oikein maukas, miellyttävän hedelmäinen ja mukavasti juotava NEDIPA.

JOni5
1 year ago
3.5

Sartsa86
1 year ago
4.0

Tutu
1 year ago

4.0
RM
@ Hoptimaal1 year ago
3.8