
IBU:31
Reviews

Furi
@ Alko Ratina16 hours ago
3.9
Varsin makea leipä saaristo.

Sari S
4 days ago
4.0

Kuokkanen M
@ Alko IsoKristiina Lappeenranta5 days ago

2.7
Roasty and lovely but a liiiiitle bit too sweet for my taste.

Sari S
5 days ago
4.0
GRAYZ
6 days ago
3.3

Jnila
13 days ago

4.0
Huumaava tuoksu. 🩷
Hedelmäinen, kahvinen
Nopee runko alkuun, kerää kerrosta kitalakeen
Siirappia, mämmiä. Mut kuitenki hedelmäisesti ja porterisesti. Helppo ja tavallaa keposa.

Ruonala I
18 days ago
4.0
Erittin hyvä portteri. Sopiva makeus ja vahvuutta ei huomaa.

Harwey
19 days ago
4.0

Ihanamäki T
25 days ago
3.5
Jonas R
26 days ago
4.5