
Reviews

Jarno K
@ K-Citymarket Mikkola Pori1 hour ago

3.1
Coolheadilta premium-lageria lasiin saunan päälle.
Väriltään, vaahtokukaltaan ja tuoksultaan olut on juurikin mitä etiketti mainostaa. Mallas maistuu ja etenkin kivasti jälkimaussa. Ihan kiva perusolut.

Äijänsuon oraakkeli
2 months ago

2.5
Hyvin tyypillinen lager
Markku N
2 months ago
3.5

Kettuslate
3 months ago
3.2

Markku J
@ K-Citymarket Pori Puuvilla3 months ago

3.7
Eipä se ollut huono tämäkään..

Thyy
@ K-Citymarket Salo4 months ago

3.3
Olympia lätkää... Olut on väriltään kullankeltainen ja vähä vaahtoinen olut.
Tuoksu on maltainen.
Maku on rapsakan raikas, maltainen.
Rapsakkuus toista luokkaa kuin perus lagereissa

kariwa
@ K-Citymarket Pori Puuvilla5 months ago
1.7

Tero M
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago

3.3
Kirkas ja kevyen rapsakka lager,toimitti hyvin saunan jälkeen

Daniel
6 months ago
4.0

Kalmar
@ K-supermarket Manhattan6 months ago

3.2
Melko katkeroinen laakeri. Ei istu ihan omaan makuun…pystyisin elämään ilman tätä kokemusta…