
Reviews

Osmo S
1 month ago

2.9
Ihan ok lonkero. Raikas, päärynä ei kuulu omiin suosikkimakuihini.
Beermaster
1 month ago
3.1
Olli322
@ S-market Vallila2 months ago

3.1
aff3
3 months ago
3.1
Yks huikka: maku on luvattua päärynää, mieto ja helppo. Hyvä, mutta ehkä tylsän puoleinen.
Piuh02
@ Putte's3 months ago

3.4
Mukava!

Mela
4 months ago
3.6

Espi68
5 months ago

3.0

Tommi M
@ Fiskars Veitsitehdas7 months ago

3.4
Kiva kirpeä päärynälonkero. Parempi kuin muut liian makeat ja esanssiset vastineensa.

Hoocee
@ Prisma Riihimäki8 months ago

2.2
Kirpeä, ei liian makea
Asmo N
8 months ago
3.0