
Reviews
Jege
7 days ago
3.5

Jeppe
@ Himassa2 months ago

Antza
@ Prisma Kotka4 months ago

3.0
Musta olut. Reilu, tiivis, samettinen vaalean beige vaahto.
Maku maltainen, kevyesti paahteinen, marjainen. Jälkimaussa vähän tummempia sävyjä, paahteisuus kallistuu vähän kaakaon suuntaan.
Teknisesti asiallinen pienpanimo-olut jonka maku on kuitenkin jos ei aivan ponneton niin tasapaksu.

Yeast yanni
@ K-Citymarket Kotka5 months ago

3.0
Hiukan miedompi stout.

Jopburger
6 months ago
3.2

Harala
8 months ago

3.2
Dark lageria hieman tuhdimmalla paahteisuudella. Jälkimaun lievä kitkeryys todennäköisesti humaloinnista. Ei tämä niin paahteista ole, että se siitä johtuisi.

Noora
1 year ago
3.3

Espi68
1 year ago

3.3
Jt
1 year ago
3.2

heinj51
@ Joulupukki1 year ago

3.1