
Reviews

Hege
@ Rimi, Kuressaare7 days ago

1.8
Laimean siirappinen, karamellinen ja puisen tumman hedelmäinen olut.
Keskitäyteläinen ja kepeän hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Eipä ole tyylissään kovinkaan onnistunut tuote. En äkikseltään keksi mitään kehuttavaa. Noh, suutuntumassa ei ole mitään vikaa.
Saa tämän nyt alas menemään kuitenkin.

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn29 days ago

2.9
Sopivan vetinen janoon.

Esko Eddie 64
@ Baltia Market Lahti1 month ago

3.0
Mukavan maltainen brown ale, maukasta mallasta, pähkinäinen, hyvä olut. 👍🏻🍻
Nice malty brown ale, tasty malt, nutty, good beer. 👍🏻🍻

Nakki
1 month ago
3.4

Liemiherra
@ SuPerAlko Uus-Sadama1 month ago

3.0
Makoisa yllätys

Hennessy
@ Pärnu1 month ago

3.5
Petanque peliin sopiva olut.

PaikkarinkadunParoni
1 month ago

3.0
Yllättävän hyvä Brown ale , kiva karamellisuus ja makea maltaan maku. Hyvä bulkki

Lasis
@ Rimi Supermarket, Telliskivi, Tallinn1 month ago

2.5
Lähes kirkas punaruskea. Rusehtava vaahto. Tuoksu maltainen. Maku maltainen, karamellinen ja pähkinäinen. Juotava olut.

Kaemlo
@ M/S Viking XPRS2 months ago

2.2
Hieman tunkkainen, makeutta mukana

Vhasu
2 months ago
3.5
Oikein mainio brown ale.