
Reviews
NemoTirhi
9 months ago
3.0

Asiik Isamove
@ Asemamestari9 months ago

3.1
Kuohuaa kyllä! Syksynvärinen olut jossa on isokuplaanen vaahto.
Ei yltiöhapan, mutta vaatii toki totuttelua ky en oo aikoohin verelly happamia..
Aprikoosi maistuu!
Vähä pihlajanmarjaanen happamuuden takia.
On puumainenkin ja saippuan sekä parfyymin jälkimaku on ei-tervetullutta!
Oli kiva, mutta vähä tunkkaanen souri.
Silti jostaki syystä tykkäsin.
Oli rarpeeksi marjaa ja luumua ja hetelmääsyyttä.

Olli S
@ K-Supermarket Kangasala10 months ago
3.7

ainokainen
@ Tampereen Messu- ja Urheilukeskus11 months ago

3.5
hyvää oli, join jopa kaks näitä. tosi mehumainen, kuumalla kelpas juoda.
Terva A
11 months ago
3.7

Maajohtaja
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio1 year ago

3.6
Hieman pessimistinen valinta cittarin hyllyltä mökkiolueksi mutta yllättävän toimiva sour👍🏼

Olutsieppo
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago
3.4
Kirpsakka. Luumua ja aprikoosia mukavasti

makustelu.fi
@ K-Supermarket Kangasala1 year ago

3.0

Litowel
@ OlutSatama 20251 year ago
3.6

Topi
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio1 year ago
3.0
Kirpeä ja hedelmäinen, mutta ei tämäkään nyt isommin säväytä.