
Reviews

Wistfulguy
@ Tours de l'est8 months ago

3.6
Coolos, équilibrée. Belle couleur.

Paukku S
@ Systembolaget Haparanda9 months ago
4.0
Kivelä T
@ Systembolaget Haparanda9 months ago
3.5

Skrietlili
10 months ago

4.1
Shit vilken fin Ipa. Bra fyllighet och beska. Den här kan jag tänkas köpa igen.

JES
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

3.3

Lyde
@ System bolaget10 months ago
4.3
Vilken kanon!
And7010
10 months ago
3.7
Conny8
10 months ago
4.0

Samppe77
10 months ago
3.8
aff3
10 months ago
4.2
Ai että, kyllä systeemin ostot napsuu. Inasen rapsakampi vois vielä olla. Helppoa ja hyvää.