
Reviews

Iso J
@ The Bishops Arms, Luleå1 year ago
3.9
Oikein hyvä hazy tämäkin, ehkä hieman katkeroisuutta suhteessa runkoon.

Lasse K
@ Craft Beer Helsinki 20251 year ago
3.5
Hanasta. CBH. Raikas helposti juotava neipa. Hyvää keskiluokkaa.
Dottore Stranoamore
1 year ago
4.0
Rund och god men lite mer beska hade inte skadat.

Håkan N
1 year ago
3.6
Helt ok men inte så mycket mer!
Emmamarkusson
1 year ago
4.5
JesperS
1 year ago
3.6
God utan att sticka ut från mängden.

Nalle
1 year ago

4.0
Bra 👍 grejer
Öl 🍺 som är bra

Andy
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

4.0
Ännu en god öl från Dugges. Mycket fruktig smak, dock lite försiktig beska.

Risfis
@ Man cave1 year ago

2.7
God