
Reviews
Ninie
14 days ago
4.0

Tijokiller
16 days ago
4.2

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki4 months ago

3.7
Oikein kiva hazy, greippiä ja sitruunaa runsaasti. Saisi vaan olla tuoreempi, tuntuu hiukan makunsa menettäneeltä. Jälkimaku on varsin tujakka, varsin lonkeronmakuinen ja jopa jotenkin ohut. Silti varsin mielenkiintoinen.

Virpi E
6 months ago
3.6

Lauruus
@ Olutravintola Konttori6 months ago

4.0

Rohan13
@ Pardo bar6 months ago

3.9

Wil N
@ Tom Beers9 months ago

3.6

TboonLapurepute
1 year ago
4.3

Nathan H
1 year ago
4.6

fleacht
@ La Route des Bières Bouc Bel Air1 year ago

4.3
Une bonne Neipa du vendredi