
Reviews

Daniel
11 months ago

4.7
Dose 1 🌟
Geruch 3 🌟
Aussehen 4 🌟
Geschmack 4 🌟
Geiles Zeug 😁

zepicin
@ Hoptimaal1 year ago

3.9
Lievän greippistä trooppista hedelmää, taustalla sitruksen kuorta. Hyvä kuivahko jälkimaku.
Tölkitetty 6.2.2025
Parasta ennen 6.9.2025

Arnaud
@ Taproom Browar Stu Mostów1 year ago

4.2
Quelle tuerie cette bière.

SahaMattiJukari
@ Funky Shop1 year ago

4.2
Ulkonäkö ihan omaa luokkaansa.
Täysin,siis 100% samea,vaalean keltainen keitos.
Tuoksu erittäin dänkkinen,raikkaan sitruksinen.
Suutuntuma paksu ja semihapokas.
Makumaailma on pitkälti sitruksinen,limeä,appelsiinia,greippiä.
Lisäksi kookosta,sekä kevyesti ananasta.
Sitten tuleekin todella reipas hopburni...
Siis oikeesti polttaa.
Kokonaisuus on...erittäin humalainen,luoja tietää ja harva arvaa kuinka paljon tässä on humalaa,mutta sanoisin että reilusti..
huhhhuh.
ps.ei muuten maistunut alko,ei sitten yhtään😀