
Reviews
Eero
5 months ago
3.6

Sampppa
@ K-Market Apiankatu11 months ago

3.5

yoto beer cans
11 months ago

3.0

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.5
Sanna P
1 year ago

3.0
Hyvää on. Citra maistuu, erittäin kevyttä juotavaa, sopii erinomaisesti kesäiltaan tai mihin vaan iltaan kun haluaa nimenomaan helppoa ja hauskaa juotavaa. Ei räjäytä tajuntaa, mutta ilahduttavan hedelmäinen olut vaativaankin makuun.

zepicin
@ Tuju Taproom1 year ago

4.1
Trooppisen hedelmäinen, sitrus, lime ja meloni päälimmäisenä. Taustalla aavistus marjaisuutta. Hyvä, aavistuksen kuivahko jälkimaku.
Parasta ennen 27.2.2026

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago

3.7
Mun suosikki humalia
Katsotaan miten Puolan pojat ovat onnistuneet. 27.2.25 tölkitetty.
Täydellinen vaahto. Kuin kermavaahtoa. Todella tiheää ja pysyvää.
Väri on kyllä myös erittäin tyylikäs. Kirkkaan keltainen ja paksun samea.
Tuoksu on miellyttävän puhtaan viljainen. Paljon sitrusta, eucalyptusta, punamarjaisuutta, mustikkaa, melonia ja mango ehdottomasti. Myös kermaista piirrettä. On kyllä hyvä tuoksu kylmänä mutta lämmetessään yllättävän tunkkaiseksi muuttuu.
Aika miellyttävä olut mutta ei huippu silti. Maku on pitkälle tuoksun kanssa linjassa. Marjaisuutta, puolukan hapanta katkeroa, greipin katkeruutta. Maku on hyvin hapan. Yrttejä, greippiä, puolukka, karpalo, punamarjaisuutta, parfyymia, sitrusta toki. Kiva katkero ja miellyttävän kuiva. Suutuntuma on hapan, yrttinen ja greippisen katkera.
Kalkkisuutta paljon. Hento medium runko. Hyvä juotavuus. Vähän pientä tasapainon puutetta. Ihan kaikki maut ei toimi täydellisesti yhteen. Vähän jää jotenkin aavistuksen piippuun maut. Omaan makuun pyörii likaa yrttien kitkeryyden ympärillä maku. Tässä pieni tunkkainen tvisti mistä en pidä. Silti kyllä ihan kelpo juotava. Vähän raikkaampaa odotin. Vaikkei tämä huono silti ole missään nimessä. Vähän silti tasapaino uupuu ja valju jotenkin. Annan 3.7. Yllättävän marjaista makua saa Citrasta. Se yllätti. Vähän vetinen loppu vaikutelma jää.
Heh, moni tätä ylistää mutta kun on itse maistanut paljon parempiakin Citra mehuja niin ei tällä kertaa täysin itselle lähtenyt. Makuasioita.
Kivelä T
@ K-Citymarket Rusko Oulu1 year ago
3.7
Nyt maukasta mehua. Maltilliset katkerot, hieman sitrusta.
Ai-no
1 year ago
3.5
Terinkoski V
1 year ago
4.4