
Hops:Southern Cross
Reviews

Juho
@ K-Supermarket Kamppi2 months ago
3.3
Hieman liian linnunmaitonen. Erittäin hyvä kesälle rientoihin mutta ei herätä ilosanomia.

Jukka S
3 months ago
2.0
Timo N
@ K-Citymarket Kupittaa Turku3 months ago

3.0
Ihan jees

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku4 months ago

3.4
Linnunpiimää tai maitoa tai sitten ei kumpaakaan, mutta pehmeä ja raikas tämä on. Omaan makuun liian pehmeä. Hieno olut silti👍🍺

Pate
@ K-Citymarket Jumalniemi Kotka4 months ago

3.2
Trooppisen hedelmäinen, raikkaan sitruksinen, reilut hiilihapot, pikkasen humalan katkeroa ja suolaa.
Ei nyt ihan linnunmaitoa, mut ihan ok.
Terviseks 🍺
Sami
@ K-Citymarket Karisma Lahti4 months ago
3.0

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago

4.0
Syvän ja oranssisen tummahkonkeltaista ja sameaa. Runsas ja saippuamaisen isohkokuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, raikkaan ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, appelsiinia) sekä kirpakan ja raikkaan sitruksinen.
Maku runsahkon, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, aprikoosia), raikkaan ja kirpakan sitruksinen, vihreän lehtinen, hieman suolainen(?), kepeän ja makeahkon vaalean maltainen sekä selkeähkön humalaisen katkera ja poltteinen.
Hyvät, raikkaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja runsahkon hiilihappoinen.
Maukas, raikas, kepeähkö ja mukavasti juotava NEIPA. Hyvä ja virkistävän kesäinen juoma.

Jampe
5 months ago
3.3

Mikko S
6 months ago

3.5
ihan kiva hei! en enää jaksa ja kykene syvempää analyysia antamaan!
Jani
6 months ago
3.4