
Reviews

Äijänsuon oraakkeli
7 days ago

2.5
Maistuvaa lageria
Jouni N
@ Tommi Metro Grill1 month ago
3.6

Tomas
@ Tommi Metro Grill2 months ago

2.3

Kopakkala J
3 months ago
3.5
Jambahh
@ Tallinn10 months ago

2.1
Ehkä hyvää, ehkä pahaa.. en muista..

NikoP
@ Tommi Metro Grill11 months ago

3.2

Mikko K
@ Tommi Metro Grill11 months ago

2.9
FINArsi
11 months ago
3.2

Rufuel
@ Tommi Metro Grill1 year ago

3.0
Erikoinen vähän. En oikein osaa kuvata, mutta tämä hedelmäisyys tuntuu

Koivu
@ Tommi Metro Grill1 year ago

4.0