
Reviews

Zwunda
@ Maukka studio2 days ago

4.1
Tosi hyvä kesäinen juoma
FINArsi
4 days ago
3.0

Willy
@ Pick N Pay5 days ago

2.8
Yllättävän ok.
Aki L
5 days ago
2.9

Mikko M
@ Pick n Pay Pori14 days ago
5.0
Raikas hyvä! Prost!

Miika
@ K-Market Albertinkatu1 month ago

2.9

Jussi
1 month ago

3.0
Muikin tölkistä hörppy.
Ihan kiva limu, huikahtava.
Pentti
1 month ago
3.3
Kalle
2 months ago
2.3
Ihan hyvän makuinen mutt ei omaan makuun

Snorky
@ S-market Siilinjärvi4 months ago

2.8
Hyvä juoma. Kesällä voisi toimia paremmin. Nyt join saunassa.