
Reviews

Hege
@ Maxima XX Kuressaare7 days ago

2.5
Kevyen sitruksinen, maltainen ja aavistuksen passionhedelmäinen olut.
Keskitäyteläinen ja pehmeän hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Ei kummoinen, ihan juotava kuitenkin.
Ihqn
11 days ago
3.6
Vaikkei maistu yhtä laadukkaalta kuin jotkin kalliimmat belgialaiset alet, on hintaistaan paremman makuinen. Perinteisen makuinen, voimakkaan hedelmäinen, korianteria ja belgialaista hiivaakin maistaa. Kitkeryys tasapainottaa. Ei mitään maatamullistavaa olutta, mutta oikein positiivinen yllätys.
JanekS
13 days ago
3.0

Konkari
13 days ago

3.5

Tempsey
17 days ago

3.2
Fruity ale

Tero M
@ M/S Viking XPRS22 days ago

3.2
Kevyen raikas,mutta belkihiivaisuus vähän häiritsi kokonaisuutta

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn29 days ago

2.8
Ehkä hedelmäisin pale ale, jonka oon juonut. Aivan liian hedelmäinen.
WLSQ
1 month ago

3.4
Ei erikoinen, mutta toimiva!

Hennessy
@ Pärnu1 month ago

3.7
Hedelmällinen ja pehmoinen. Voidaan suositella kokeilemaan.

Solttu
1 month ago
4.2
Hedelmäinen ipa. Hyvä yhdistelmä, joskin ipa ei kuvaa oikein tätä olutta.