
Reviews

Stef 83220
@ Bières Du Monde Et D'ailleurs1 month ago

3.4
Pas de mousse au service
Au nez on sent un peu la truffe sans que ça soit écoeurant
En bouche la truffe et les 10° apportent du relief à la stout dans un bon équilibre

Göbbelsberg
3 months ago
3.5
Sir Silver
4 months ago
3.7
Nikkilä S
5 months ago
4.0

lehtsa74
@ Põhjola Taproom6 months ago

3.5

Nikke
6 months ago

3.9
Lasiinkaatuu yönmustaa kevyen öljyisen oloista olutta puolensormen paksuisella tiiviillä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Tummaa suklaisuutta,maltaisuutta,
rukiisuutta,luumua/taatelia,kevyesti paahteisuutta sekä kahvisuutta.
Ehkä aavistus tuota tryffeliä taustalla tuomalla maamaisuutta ja omanlaista vivahdetta.
Maunpuolelta:
Tumma suklaisuutta,maltaisuutta, paahteisuutta,kahvia,luumua/tumaa punaista marjaisuutta sekä hieman lakritsaa ja aavistus umamamia. Edit: täysin lämmeeneenä myös hieman fudgea
Tryffelin huomaa samalla tavalla kuin tuoksun puolella eli kevyesti mutta löytyy kuitenkin.
Suutuntuma/runko:
Kuivahko,maltainen,puhdas sekä tasapainoinen. Ylättävän kevyt runkoinen prosentteihin nähden kantaa kylläkin. About: kevyt +
Suutuntuma/runko:
Laadukas perinteisempi ja hieman kevyempi imperial. Tryffeliä ei vahvasti löydä mutta kyllä se taustalla on.

Hessu
@ Põhjala Brewery & Tap Room6 months ago
3.8
Rkka
6 months ago
3.2

Tapio T
@ Põhjala Brewery & Tap Room7 months ago

4.1
Nyt on kyllä aikas smooth. Kahvia ja tummaa suklaata hyvässä suhteessa. Tryffeliä en kyllä löytänyt, johtunee vahvasta ruuasta.

Laura HH
@ Põhjala Brewery & Tap Room7 months ago

4.1
Oikein ihana olut. Tryffeliä ei tosin löydy. Kermainen, täyteläinen, paahteinen.