
Reviews

Fabrice H
3 months ago
3.7
IPA assez classique, bonne amertume, mousse un peu au service mais se boit bien.

Lucalja
@ GSR La Gaulette Supermarket5 months ago

3.0
Ihan OK IPA. Erittäin hyvä hitaaseen juomiseen. Ps. Kuohuu pirusti.

kaaostaja
@ Preskil Island Resort1 year ago
3.5
Lokaali käsityöläispanimo lupaili premiumia, eikä jätä lunastamatta. Oikein mainio rehellisen katkera ipa.