
Reviews

Farbror öl
@ Peters pub2 months ago

3.2

Juupe
@ Systembolaget Drottninggatan5 months ago

3.4
Jonas
@ Systembolaget Hötorgshallen9 months ago

3.2
Aika sitruksinen lageriksi. Menisi minun kaltaiselleni harrastelijalle eikä neipanakin? Kiva olut.
Kemppes
1 year ago
3.5

Renata B
1 year ago
3.4

volvo_mainjac
1 year ago

3.1