
Reviews

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg11 months ago

3.0
Petya V
11 months ago
3.5
Ericsson T
@ Systembolaget Olskroken1 year ago

4.0
Riktigt trevlig!
Sebastian S
1 year ago
3.7

Tarzan
1 year ago
3.5
Ok lager när den var riktigt kall, gick mer och mer över till en fruktig citrussmak eller som vissa kallar det IPA.
Conny8
1 year ago
3.5

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Torp1 year ago

3.6
Prima lager, krispig och fin

Peter Karlsson
1 year ago

2.7
Anders Nordström
1 year ago
2.6

WhiskyTraveller
@ Stenhaugen1 year ago
3.0