
Reviews

Igge A
@ Systembolaget Eksjö1 month ago
2.0
Den luktar fruktigt som en iPad, men smaken är något mitt emellan lager och ipa. Tyvärr fungerar det inte.
Ida M
10 months ago

2.5
Guntom
1 year ago
3.8

Boerjes Vodka
1 year ago

3.1
Decent enough lager.
Sundberg L
1 year ago
3.7
ChristianFredrikson
1 year ago

4.2
God öl med fruktighet. Drar mer åt en IPA än en lager. Dricker gärna igen.

Robert H
1 year ago

3.3

Axelsson T
1 year ago

3.0
👌
HazzeW
1 year ago
3.5

Hultberg M
1 year ago

4.1