
Reviews

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
3.0
Perusööli

Tommi M
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.2
Hermoja raastavan grillin kasauksen päätteeksi olutta hermolääkkeeksi. Ja kyllä hyvin jäähdytetty olut hyvältä maistuukin.

Basque von Bonthon
2 months ago

2.7
Ihan toimiva ööli

Fahlsten
2 months ago
4.0
Mycket bra pilsner för sitt låga pris.
Fredrik F
@ Systembolaget Vetlanda2 months ago

3.4

Tommyblyaa
3 months ago

2.4
Wesslander L
4 months ago
3.0

Emi
4 months ago

2.5
Ça se boit

TÖPE
4 months ago
2.8

Christian O
4 months ago
3.1