
Reviews

Sundsten R
8 months ago
5.0
Miksu L
@ Tuletorn Webshop1 year ago
1.0

Haerjy
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago
3.0
Eterny
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago
2.7

zepicin
@ Tuju Taproom1 year ago

3.4
Melko paksuhko juoma, kuin pirtelö. Tomaatti pääosassa, taustalla basilikaa. Todella lyhyt jälkimaku.
Alkoholi täysin piilossa.
Parasta ennen 2.12.2025

Overloaded
1 year ago

2.5
Nyt on hämmentävää kamaa, pizzakastiketta tölkissä ja alkoholilla. Erittäin tomaattinen ja basilikainen. Paksua ja tuhtia. Alkoholi lämmittää kurkussa. Olen vähän kaksijakoinen tästä, onko tämä hyvä vai huono. Yllättävän hyvä yhdistelmä, tosin vastapainona onko tämä nyt hyvä idea? Annan siis 2,5/5