
Reviews

Mikko H
@ Systembolaget Haparanda2 days ago

2.9
Saunan oheen.
Tuoksu on bulkkisen maltainen, kevyesti peltinenkin.
Maku on tavallista a-vahvaa tuonti bulkkia. Makeahko maltaisuus , onneksi hieman kuivaavakin humala lopussa.
Ei kummoinen ollut.

Mizouhhh
3 days ago
3.0

BridgeBeerJourney
8 days ago

3.0
Go jävla öl gillart
TractorBoy73
22 days ago
3.5

D.A.L.
1 month ago
3.0

Antti Espoo
1 month ago

4.0
Hyvä huikka. Saunainen. Todella maukas.

Peter S
1 month ago

3.5
Standard lager helt ok

VeeJii
@ Systembolaget2 months ago
2.8
Aika mossemainen maku kaikkiaan

Steffo
2 months ago
2.5

_jonathanlarsson_
2 months ago

0.1
Dra mig åt skogen vad äcklig