
Reviews
Petya V
20 days ago
3.3

Peter Karlsson
5 months ago

2.6
Ölkonnosören
@ Systembolaget Lidingö11 months ago

3.2
Söt Alé med inslag av humle. Lättdrucken med en tydlig beska. 3.2/5🍺 // Ölkonnosören

Rabelo
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.4
Väri pihkainen kuin pi... Pihka. Tuoksu myös pil... Pihka. Ae illu, maku on kuin... Pihka. Kerrankin täsmälleen sitä mitä tölkki sanoo ja hyvä.
Temppu
1 year ago
2.0

OggiE
@ Systembolaget Haparanda1 year ago

3.5
Dryish malt and caramel aromas with a hint of citrus.

Paukku S
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.4

Skrietlili
1 year ago

3.2
Helt ok, inget speciellt. Troligtvis inget jag kommer köpa igen.

Lyde
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.6
Diisentti.

Dricki
@ Dricki Bar1 year ago

3.9