
IBU:48
Reviews

Iso Kari
@ Alko Tarmola6 days ago

3.5
Hyvää Dipaa

Ragnared
7 days ago
3.1
Mehukasta

VanillaMike
@ Irish Pub Old Tom, Kouvola8 days ago
3.5

Teukka P
8 days ago

3.7
Hauskaa juhannusta!

NikoP
@ Alko Itäkeskus Prisma8 days ago

3.6

Pete_78
@ Alko Hollola21 days ago

3.9
Hedelmäinen hieman makeaan päin kallistuva ja pientä alkon sivumakua jälkimakuna joka ei kuitenkaan liikaa lämmitä näin nahkeana päivänä.
Pitkään toimivat jälkikylvyt suussa et pidän kyllä 😁

Tabu
@ Alko Prisma Kajaani22 days ago

4.9
Raikas hedelmäinen, sopiva humala ja pehmeät maltaat sulassa sovussa🫠
Aika täydellinen DIPA🤗
Suosittelen!

Sammy
22 days ago
3.5

Junde
1 month ago
3.3

Molliturpa
@ Alko Tripla1 month ago
3.2