
Reviews
_capirossi_
@ Venesilta camping26 days ago

3.7
Oikein nätisti sulaa ikeniin kun on eka käyny käppäilemässä torronsuolla ja liesjärvellä 😋😁
Kivaa pikku hedelmäisyyttä, kai tätä laageriks voi silti sanoo 🤔, vaikka vähän ipamaisuutta onkin. Pieni metallisuutta muistuttava sivumaku, mut ei sillain häiritsevästi 👌

WheatLover
1 year ago
2.6
Modern lager = IPA humaloidaan lager olut….

Henri A
@ Kråkö Bryggeri1 year ago

4.7
Kråkö vol. 4/17
Himpskatti! Laahaus-lager!
- Törkeen hyvää!
Toden totta, ipamaisuus sillai hyvällä tavalla menossa mukana.
Ongelma: näitä on vain yksi kappale kaapissa… yhhyyyy.. tahtoo lisää!
Heidi R
@ Kråkö Bryggeri1 year ago
2.6
Karvakasa
1 year ago
2.9
Karvakasa
@ Kråkö Bryggeri1 year ago
2.9
AngryViking17
1 year ago
2.5
Markomarko
1 year ago
3.6

Iso Kari
@ S-market Näsi Porvoo1 year ago

3.6
Eagle-s mielessä tehty paikallinen olut. #2300

Wayne Johnson
1 year ago

2.0
Ipahan tästä ekana mieleen tulee. Passion ja sitrus vahvana, vähän raskaan makuinen odotuksiin nähden.