
Reviews
Eterny
@ Oluthuone Haka7 months ago

3.5
Joonas P
8 months ago
3.7

Rauno
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere9 months ago

3.2
Onhan tämä ihan hyvä juotava ja sillain jees mutta kun juoma maksoi 7,99 e, olisin ehkä odottanut siltä aika paljon enemmän. Tietysti iso tölkki mutta Shittymarket oli nyt vaan keksinyt hinnan mitä tästä ei näin jälkikäteen ajateltuna olisi kannattanut maksaa..
Marjaisa, lievästi jäätelöinen. Jälkimaku hyvä ja hedelmäinen.
Markku N
9 months ago
3.5

Mestari
10 months ago
4.0
Hyvä mehu se tämäkin.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari10 months ago
3.6
Yksisarvinen
@ Majava Baari Tampere10 months ago

3.6
Melko vetinen, jossain määrin sulanut mehujää. Vattu ja mansikkakin maistuu. Happamahko, joskin marjojen makeus tasapainottaa. Joku pieni banaaninen vivahde jälkimaussa.

Edible
@ Majava Baari Tampere10 months ago

3.6
Makean marjaisa ja happamahko. Hieman mehujäinen kyllä. Varsin herkullista.

Jani R
10 months ago
3.0
Jäätelöä oluen muodossa

Soonas
10 months ago
5.0