
Reviews

Webcrawler
7 months ago

4.1
Yummy! Jäkligt trevlig. 👌
Skål! 🍻
Mr Tobbe
@ Siesta1 year ago
3.9
Trevlig lokal öl i bra sällskap.

Webcrawler
@ Siesta1 year ago

3.7
Smarrig! Skål! 🍻
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

2.8
Maltainen, pähkinäinen ja vähän vetinen.