
Reviews

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop1 year ago

4.1
Kaatuu lasiin samean keltaisena minimalistisella vaahdolla. Suutuntuma miellyttävän pehmeä, hyvin matalahiilihappoinen ja varsin mehuisa. Makupaletissa rypälettä, mandariinia, mangoa, persikkaa ja ananasta. Miellyttävä ja juotavuus todella hyvä.
Thom974
1 year ago
4.5

Lasis
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu rypälettä. Maku valkoviinen, limeä, ananasta, persikkaa ja humalaa. Miellyttävä olut.