
IBU:20
Reviews
Erkki L
@ Lahja1 month ago
3.5
Hyvän makuinen. Jatkoon

Ode
4 months ago

3.7
Mukavan makuinen lager.

Evalexandra
5 months ago

3.6
Oulun seutu
5 months ago
3.1
Pehmeä ja raikas lager. Erä nro 9.
Saatu vaihtona.

Virpi E
9 months ago
3.1
Rami R
@ K-market Saariselkä9 months ago
3.5
Vaaleankeltainen, että hiukan hiivan makua. Melko miellyttävä ja pehmeä maku noin muutoin.
Mosaiikki
10 months ago
3.6
Temppu
10 months ago
3.0

VilleStill
10 months ago
2.4

Laukko
10 months ago

2.6
Maltainen mutta ei kovinkaan täyteläinen. Muuten hyvää. Aatu toi tuliaiseksi