
Reviews

Nikke
2 months ago

4.3
Oikein mukava monipuolinen sekä tasapainoinen imperial.
Hienosti tulee myös tynnyröinti esille tässä.
Joona A
5 months ago

4.0
Makean suklainen ja lakritsinen runko jossa erittäin tuntuva konjakkisuus, vielä pysytellään tasapainossa ja hyvässä juotavuudessa. Nam!

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood7 months ago

4.2
Rusinainen ja ylikypsän tummahedelmäinen, ronskilla konjakilla.

Samuel V
8 months ago
4.2

Steldur
@ Põhjala Brewery & Tap Room8 months ago

4.0
Huh melkoista tavaraa. Konjakkitynnyri, pitkä kypsytys, tuhti makeus ja rikas täyteläisyys tulevat kaikki hienosti esille ensimmäisiä kulauksia maistellessa Harmittavasti vain loppuun juominen alkoi tökkiä, sillä tuntui että karvas alkoholin maku peitti kaiken muun alleen ja vei pois kokemuksesta. Olisin halunnut tykätä tästä enemmän. Annoin kuitenkin 4 tähteä, omassa lajissaan maistamisen arvoinen. Etiketti myös todella hieno!

Rumbin
@ Põhjala Brewery & Tap Room10 months ago
4.1

Aygor
@ Tiskre Prisma11 months ago

4.2
Ossi
11 months ago
4.3
Tuoksussa tummaa suklaata, jotain makeaa ehkä kirsikka marmeladia.
Alkuun makeaa marmeladia, rusinaa, hieman vanilijaa, taustalla vähän tummaa suklaata. Runko itselle ok porteriksi. Loppuun konjakki tynnyri tulee vahvasti, hieman kaakaota ja omaa suosikkia vanilijaa. Pitkä lopetus.
Alari K
1 year ago
4.0
Matti S
1 year ago

4.5
Tuoksu on hyvä,konjakkitynnyriä,ja maku,myöskin.kyllä on huippu tuote,pidän suuresti!!!