
Reviews

Maajohtaja
@ Lidl Urpola, Mikkeli23 hours ago

3.2
Ei ollu meidän Lidlissä kuvastossa esiteltyä Olut-annostelijaa, niin piti tyytyä pelkkään pilsiin. Olisi varmasti tuonut tunnelmaa oluen lipittelyyn pikku hanasta tiputella lasiin.
Tätä Perkelettä ei ollut tullut aiemmin maistettua. Ihan toimiva👌🏽

Yeast yanni
@ Lidl Tornionmäki Kouvola2 days ago

2.5
Menettelee.

JVaara
4 days ago
3.5

Matti H
8 days ago
3.0
Ihan ok perusolutta hinta ei päätä huimaa

Lindhi
19 days ago
2.5
Viljainen perus bulkki bisse
Piippo94
21 days ago
1.7
Ei oikein sytyttänyt. Laimeaa ja olematon makumaailma.

Mauriciusyhuginho
22 days ago

3.0
Como la gorda al final de la fiesta, hay que meterla y te llevas una sorpresa, cerveza promedio pero es de bien beber, cualquier hoyo es trinchera

SSHI
28 days ago

2.6
Bière mythique du Lidl qui est vraiment pas super. Mais ça se boit et c'est pas cher.

Vili
28 days ago
2.3

Akseli
28 days ago
2.8
Ok