
Reviews

Miika
@ K-Supermarket Kamppi1 year ago

2.3
Miksu L
@ Tuletorn Webshop1 year ago
3.8
MakeJ
@ K-Citymarket Porvoo1 year ago
4.0
Vaalea, samea, paksu - ei tää ole olut - vaalealla vaahdolla. Tuoksuu ja maistuu banaanilta. Paksuudesta päätellen tölkkiin saattaa olla muussattuna kokonainen banaani. Mukana myös ohra-, vehnä- ja kauramaltaita sekä mm vaniljaa ja humalat mutta en noista maista kuin ehkä vaniljan. Todella makea, banaaninen ja suussa poreileva juoma. Tämä oli niin outo että pitää varmaan testata uudestaan joskus kesähelteellä.

Henkivuori
@ kamppi1 year ago

3.2
Oluiden maistelu Helsingissä @kaljaseilan kanssa alkaa tällä banaanisella smoothiella. Kirjoitin smoothie enkä olut, koska tämä tavara ei paljoa olutta muistuta. Maku silti hyvä! Koostumus ja maku hyvin pilttinen, pirtsakka ja pieni sour twist löytyy. Sour maku ei kuitenkaan pääse ihan oikeuksiinsa tässä. Ihan jees, lisäpisteet tyylikkäästä tölkistä jossa söpö kuva ja ihana tekstuuri.

KaljaSeila
@ K-Supermarket Kamppi1 year ago

3.8
Isolla kirkolla @henkivuori kanssa. Eeppinen ilta siis luvassa. Tästä juomasta mää tykkäsi. Ei tä kovin sour oo, mut mukava pehmeä banaani, ei liian makea ja menee helposti alas. Alkoholi ei maistu, lämmittää vaan masua 😋 mhhh

MMM
1 year ago
3.7

Nikke
1 year ago

3.6
Banaania,keksisyyttä ja hieman vanilijaa sekä happamuutta myös. Todella paksua smoothie menoa
Selkeästi aivan kuin jotain banaani leivosta..
Joulumies
1 year ago
3.3
Linxey
1 year ago
4.5

Junde
1 year ago
2.9
Nyt on outoo