
Unlock the Panimo OlutMylly sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Hops:Tettnanger
Malts:Barley Malt, Pils, Wheat
Reviews

Pekka A
@ Sirkkalankatu 168 days ago

3.5
Omena tuoksuu ja maistuu

Vikke
1 month ago
2.6

kariwa
2 months ago
0.2
Api
2 months ago
3.4

Heidi M
@ Messukeskus2 months ago

2.5
Ruokamessujen vika maistiainen.
Jännittävä omenainen gose!! Tuntuu että harvemmin oluessa näkee omenaa, ekana tulee mieleen siideri🤔
Toki tässäki mausta tulee sidukka mieleen😂 Aika hapanta tää on, mutta gosen suolaisuutta ei niin kauheesti tässä oo🍎
Hauska maistiainen, mut en vältsii uusiks ostais.

Musti77
4 months ago
3.1
Ari L
@ Autokeidas Forssa6 months ago

4.6
Tuoksultaan hapan, häivähdys omenaa.
Lassiin kaadettaessa n. 5 mm vaahto joka hieman pienenee nopeasti. Muutaman millin vaahto jää kuitenkin.
Juotaessa vaahtoa jää hieman juoman pintaan.
Maultaan hapamahko, kuten kuuluukin.
Omenan maku selvästi havaittavissa ensin, jonka jälkeen tulee suolaisuutta.
Jälkimaussa suolaisuutta ja samalla maku on kuitenkin melko raikas. Sylkirauhaset alkavat toimia hyvin.
Kokonaisuutena melko raikas janojuoma.
Tässä alkoholipitoisuus oli laskettu 4,8%:iin. On saattanut vaikuttaa makuun parantavasti.

Niko K
@ Panimo OlutMylly7 months ago

3.4

Anssi T
@ Night Club Rose1 year ago
1.5
Vähän niinkun käyneet omenat lasissa. Gosen suolaisuutta ei ole. Kaikki kumoon toisensa, eikä tästä jää mitään.
Jesyyman
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20251 year ago

3.5
Raikas ja kesäinen, omppu maistuu kivasti, ei kuitenkaan mikään siideri.