
Gluten free
Reviews

Ltn. NaCl
2 years ago
2.5
Kylmänä kuohuvana tai lämmitettynä nautittava ”joulusiideri” päätyi omaan lasiin jääkaappikylmänä. Imelän makea tuoksu, makea myös suutuntuma ihan ok mukavilla, hieman glögimäisillä mausteilla ja kirsikkaisella (?) marjaisuudella. Valitettavasti siiderin kepoinen runko ei oikein tätä kokonaisuutta kannatellut. Olisi varmasti ollut parempi lämmitettynä, joten seuraavaksi niin.