
Reviews

Mikä ettei!
@ K-Supermarket Pyynpää8 months ago
4.0

Ihoden kaljakeisari
@ K-Supermarket Pyynpää11 months ago

4.0
Infernon suosituksesta haettu tölkki.
Voi vihne mitä smoothieta. Ihan älytön paksu ja kuohkea vaahto. Vaahdon pinta näyttää ihan jäätelöltä. Kävin saunassa välillä, eikä vaahto laskenut milliäkään 🤣
Tuoksuu vaniljalta.
Mangoa maussa oikein reilusti.
Ihan kuin jotain paksua pirtelöä hörppisi. Tarvii varmaan testata muitakin saman panimon tuotoksia.

Inferno
@ K-Supermarket Pyynpää11 months ago

3.7
No morjens mitä paksua appelsiini/mango/ananas pirtelöä🥰! Kuohkea pysyvä vaahto puolen lasia, tuoksu hedelmäinen! On kyllä taas sellainen herkku et oksat pois🤤👌! Kyllä kelpaa nauttia ennen finaalia⚽️…….

Miika
@ K-Supermarket Kamppi1 year ago

2.8

KallioUG
@ Olutravintola Konttori1 year ago

4.7
Huhu miten sairasta appelsiinia ja vaahtokarkkia joka antaa kivaa makeutta. Aika sairasta kamaa.
Janne P
1 year ago
4.1

Kämpe T
1 year ago
4.1

Hanzel
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki1 year ago
4.0

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki1 year ago

4.1
Huikean hyvä. Täyteläinen voimakkaan hedelmäinen ja hedelmälihainen, jopa vaahto on neliömäistä. Maussa mangoa, passionia ja makeutta. Jälkimaku on varsin mehuinen.

Porterhouse
@ Suisto Klubi1 year ago
4.1