
Reviews
Jorgeboy
1 year ago
3.6
Antza
@ Fuerst Wiacek Webshop2 years ago

3.8
Samea, rusehtavan keltainen olut.
Greippiä, pihkaisuutta, keksimäistä mallasta, hedelmäisyyttä.
Todella tasapainoinen olut. Ryhtiä niin paljon että menisi helposti 6-7 volttisesta.