
Reviews

STNO
11 months ago

3.6

M.A
11 months ago
3.4

Lillis
1 year ago

3.3
Känns som den som la in denna inte riktigt skev va som står för det står att det är en Apa och är gjord på Ahlafors bryggeri.
Jaja drickbar va den iaf, besk och god tycker jag

Peter Karlsson
@ Systembolaget Eskilstuna2 years ago

2.9